Dyrektor ds. obsługi klienta

Lokalizacja: Warszawa
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Rodzaj umowy: kontrakt B2B
Poziom stanowiska: dyrektor
Wymiar pracy: pełen etat

Data publikacji: 31 sierpnia 2023

HSK Consulting poszukuje dla firmy, której zajmuje się sprzedażą profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii, prowadzi sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce kandydata do pracy na stanowisku:

Dyrektor ds. obsługi klienta

Twój zakres obowiązków

  • Drogi kandydacie! Jeśli znasz pracę biura obsługi klienta od podszewki, patrzysz strategicznie, potrafisz kompleksowo podejść do obsługi klienta, masz doświadczenie we wprowadzaniu standardów obsługi, umiesz czytać wskaźniki i wyciągać wnioski, złóż aplikację.
  • Nadzór nad codziennymi operacjami Biura Obsługi Klienta.
  • Zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem obsługi klienta (call center, zespół posprzedażowy oraz zespół zewnętrzny/outsourcowany).
  • Planowanie i wdrażanie wewnętrznych procesów oraz procedur w zakresie obsługi klientów i realizacji zamówień.
  • Współpraca z działem IT w zakresie wprowadzania zmian i nowych funkcjonalności w wewnętrznych systemach.
  • Opracowanie i wdrażanie standardów pracy zespołu i standardów obsługi klienta.
  • Monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów. 
  • Umiejętność analizy wskaźników efektywności i podejmowania działań w celu ich poprawy.
  • Diagnozowanie potrzeb szkoleniowych i planowanie rozwoju podległego zespołu.

Wymagania

  • Kilkuletnie doświadczenie w zakresie kompleksowej obsługi klienta/koordynowania pracy Biura Obsługi Klienta.
  • Doświadczenie we wprowadzaniu zautomatyzowanych rozwiązań w zakresie obsługi klienta/zamówień.
  • Umiejętność zarządzania zespołem.
  • Znajomość programów/narzędzi m.in.: Subiekt, EZWM, Zendesk, Platan, Salesmanago, programy wysyłkowe firm kurierskich, opineo, ceneo.
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i prowadzenia kilku projektów jednocześnie.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Zaangażowanie oraz zdolność do efektywnej współpracy z pracownikami na różnych poziomach struktury organizacyjnej.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B.
  • Pracę w firmie, której misją jest poprawianie jakości życia osób chorych na cukrzycę.
  • Elastyczny czas pracy, docelowo możliwość pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu.
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
  • Prywatną opiekę medyczną dla pracownika i członków najbliższej rodziny.
  • Przyjazną atmosferę w zespole nastawionym na współpracę.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Klikając „aplikuj” wyrażasz zgodę zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez firmę HSK Consulting Sp. z o.o. zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych DZ. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.” Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawienia”.

KANDYDATOM GWARANTUJEMY CAŁKOWITĄ DYSKRECJĘ.

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

NAJNOWSZE OFERTY

Przedstawiciel medyczny – dział szczepionek

HSK Consulting

1564

Opublikowana: 25 września 2023

Przedstawiciel handlowy ds. klienta biznesowego – branża OZE.

HSK Consulting

1556

Opublikowana: 20 września 2023

Przedstawiciel handlowy ds. klienta biznesowego – branża OZE.

HSK Consulting

1465

Opublikowana: 20 września 2023

Przedstawiciel handlowy ds. klienta biznesowego – branża OZE.

HSK Consulting

1466

Opublikowana: 20 września 2023

Kontakt

tel. biuro: +48 22 864 32 37
email: biuro@hsk.waw.pl

HSK Consulting Sp. z. o. o
ul. Renesansowa 7B
01-905 Warszawa

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach, podaj swój e-mail.

Twoje dane będziemy przetwarzać zgodnie z naszą polityką prywatności.