Specjalistka/Specjalista ds. obsługi klienta

Lokalizacja: Warszawa
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Poziom stanowiska: specjalista (Mid / Regular)
Wymiar pracy: pełen etat

Data publikacji: 22 listopada 2024

HSK Consulting poszukuje dla globalnego producenta opon wszelkiego typu, lidera w opracowywaniu innowacyjnych produktów w branży motoryzacyjnej, w tym opon do pojazdów elektrycznych 

kandydatki/kandydata do pracy na stanowisku:

Specjalistka/Specjalista ds. obsługi klienta

Kandydatko! Kandydacie! Sprawdź, czy to Ciebie szukamy? Zależy nam na tym, żebyś potrafił radzić sobie w trudnych sytuacjach, których we współpracy z klientem nie brakuje, był odporny na stres, nie zrażał się przeszkodami, był chętny do współpracy w zespole, potrafił szukać kompromisów. Jeśli ten opis do Ciebie pasuje, nie przegap okazji, złóż aplikację już dziś. Czekamy na Ciebie.

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa telefoniczna i mejlowa klientów spółki dotycząca realizacji zamówień. 
  • Koordynacja wysyłek zamówień z magazynu. 
  • Tworzenie zamówień sprzedaży z magazynu i fabryk.
  • Tworzenie zamówień do magazynu (zwroty).
  • Fakturowanie zamówień klientów.
  • Weryfikacja faktur zakupowych.
  • Wystawianie faktur korygujących.
  • Obsługa reklamacji.
  • Współpraca z magazynem, działem handlowym i klientami firmy.
  • Praca w systemie SAP (wprowadzanie zamówień, generowanie dokumentów).

Wymagania pracodawcy

  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe. 
  • Doświadczenie w dziale obsługi klienta lub doświadczenie na stanowiskach back office/ administracyjnych.
  • Bardzo dobra znajomość środowiska Windows, w szczególności programu Excel. 
  • Asertywność i umiejętność komunikacji z różnym typem rozmówców.
  • Wysoka odporność na stres.
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Samodzielność i proaktywność w działaniu.
  • Umiejętność i chęć współpracy w zespole.
  • Nastawienie na szukanie kompromisów.

Mile widziane

  • Doświadczenie w Call Center, zwłaszcza linia przychodząca.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2.

Pracodawca oferuje

  • Zatrudnienie w stabilnej firmie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pracę stacjonarną, a czas pracy elastyczny.
  • Komfortowe warunki biurowe.
  • Możliwość pracy od poniedziałku do czwartku 9 h, w piątek 4 h. 
  • Wynagrodzenie zasadnicze i premię roczną.
  • Coroczną waloryzację wynagrodzenia.
  • Dodatek żywieniowy.
  • Opiekę medyczną.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Klikając „aplikuj” wyrażasz zgodę zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez firmę HSK Consulting Sp. z o.o. zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych DZ. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.” Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawienia”.

KANDYDATOM GWARANTUJEMY CAŁKOWITĄ DYSKRECJĘ.

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

NAJNOWSZE OFERTY

Główna Księgowa / Główny Księgowy

HSK Consulting

1468

Opublikowana: 10 grudnia 2024

Przedstawiciel Medyczny – Dział szczepionek

HSK Consulting

1875

Opublikowana: 29 listopada 2024

Przedstawiciel Medyczny – Dział szczepionek

HSK Consulting

1745

Opublikowana: 29 listopada 2024

Specjalistka/Specjalista ds. obsługi klienta

HSK Consulting

1240

Opublikowana: 22 listopada 2024

Kontakt

tel. biuro: +48 22 864 32 37
email: biuro@hsk.waw.pl

HSK Consulting Sp. z. o. o
ul. Renesansowa 7B
01-905 Warszawa

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach, podaj swój e-mail.

Twoje dane będziemy przetwarzać zgodnie z naszą polityką prywatności.