Specjalistka/Specjalista ds. obsługi klienta w centrum operacyjnym

Lokalizacja: Gdańsk
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Poziom stanowiska: specjalista (Mid / Regular)
Wymiar pracy: pełen etat

Data publikacji: 23 padziernika 2024

HSK Consulting poszukuje dla firmy Interparking Polska Sp. z o.o., operatora i inwestora parkingowego na terenie Polski, który jest częścią Grupy Interparking obecnej w 9. krajach europejskich, w 415. miastach i zarządzającej blisko 1000. parkingów 

osoby do pracy na stanowisku:

Specjalistka/Specjalista ds. obsługi klienta w centrum operacyjnym

Kandydatko! Kandydacie! Szukamy osoby, która ma doświadczenie w pracy z klientem, potrafi w rozmowach trzymać nerwy na wodzy, jest odporna na stres, sprawnie porusza się w wielu programach komputerowych jednocześnie. Co w zamian? Stabilna firma, szef, który dba o zespół, Twój komfort i warunki pracy, szkolenia i dobrą atmosferę współpracy w zespole. Nie przegap okazji. Złóż aplikację już dziś.

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa klientów parkingów na terenie całego kraju za pośrednictwem interkomu.
  • Odpowiadanie na pytania klientów parkingów.
  • Pomoc w rozwiązywaniu zgłaszanych przez klientów problemów.
  • Kontrola i obsługa systemów parkingowych.
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami poprzez profesjonalną i rzeczową obsługę.
  • Współpraca z pracownikami i kontrahentami spółki.
  • Dbanie o dobry wizerunek spółki.
  • Przestrzeganie procedur spółki.
  • Praca w systemie zmianowym.

Wymagania pracodawcy

  • Wykształcenie min. średnie.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 - warunek konieczny.
  • Dyspozycyjność, również w godzinach nocnych oraz dni świąteczne - praca w ruchu ciągłym.
  • Otwartość na okresowe wyjazdy w delegacje.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Asertywność i odporność na stres.
  • Samodyscyplina, umiejętność planowania oraz ustalania priorytetów.
  • Bardzo dobra umiejętność pracy z komputerem, łatwość poruszania się w wielu programach jednocześnie.

Mile widziane

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Doświadczenie w pracy z klientem, w telefonicznej obsłudze klienta bądź call center.

Pracodawca oferuje

  • Umowę o pracę na pełen etat.
  • Stabilne, uczciwe warunki zatrudnienia.
  • Cykliczne szkolenia.
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.
  • Komfortowe stanowisko pracy.
  • Przyjazną atmosferę w stabilnej firmie o dużym potencjale rozwoju.
  • Pakiet opieki zdrowotnej (Lux Med).
  • Dofinansowanie zajęć sportowych (karta MultiSport).
  • Wyjazdy integracyjne.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Klikając „aplikuj” wyrażasz zgodę zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez firmę HSK Consulting Sp. z o.o. zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych DZ. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.” Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawienia”.

KANDYDATOM GWARANTUJEMY CAŁKOWITĄ DYSKRECJĘ.

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

NAJNOWSZE OFERTY

Specjalistka/Specjalista ds. marketingu

HSK Consulting

1240

Opublikowana: 9 stycznia 2025

Kierownik stacji paliw

HSK Consulting

1467

Opublikowana: 8 stycznia 2025

Przedstawiciel Medyczny

HSK Consulting

1745

Opublikowana: 7 stycznia 2025

Młodsza Księgowa/Młodszy Księgowy

HSK Consulting

1240

Opublikowana: 3 stycznia 2025

Kontakt

tel. biuro: +48 22 864 32 37
email: biuro@hsk.waw.pl

HSK Consulting Sp. z. o. o
ul. Renesansowa 7B
01-905 Warszawa

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach, podaj swój e-mail.

Twoje dane będziemy przetwarzać zgodnie z naszą polityką prywatności.